tiistai 4. maaliskuuta 2014

Keltaiset lasinaluset (again!)






Olen nyt ilmeisimmin päättänyt kyllästyttää teidät (ja itsenikin) näillä lasinalusilla. En minä ehkä muuten ihan näin paljoa näitä virkkailisi, mutta kun sinne myyjäisiin... Ja onhan minulla noita puuvillasekoitelankojakin niin vinot pinot, että näihin niitä saa mukavasti "tuhottua", yhdestä 50g kerästä tulee aina n.7-8kpl tällä mallilla virkattuja alusia. Josko sitten seuraavaksi kokeilisi jotain toista mallia..? Toisaalta, olen niin tykästynyt tähän, että sormet tahtoisi aina tällä samalla mallilla näitä tehdä.. Katsotaan.

Viimeisimmässä kuvassa pieni vilautus siitä, mitä olen näiden lasinalusprojektien lomassa myös tehnyt.. Josko niistä postausta sitten kun on korillinen sydämiä valmiina, nekin myyjäisiä silmällä pitäen ;)

Ihanaista laskiaistiistaita ystäväiset! ♥

2 kommenttia:

  1. Heippa! Ihana blogi sulla. :) Olisko tähän lasinalusten malliin jotain ohjetta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka!

      Kiitos kovasti! Ohje tähän malliin löytyy täältä http://prinsessajuttu.blogspot.fi/2013/05/virkattu-kukka-ohje.html :)

      Poista

Kaunis kiitos kommentistasi!